Известие

Collapse
No announcement yet.

Горивен филтър честа смяна

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Горивен филтър честа смяна

    Незнам дали има такава тема, ако има се извинявам. То търсачката е малко бозавичка

    Та интересува ме дали е желателно по-честа смяна на горивния филтър, понеже всички знаем какви "хубави" горива се предлагат на БГ пазара.
    Някой по-запознат ако може да сподели. Най-вероятно е добре да се смена, да кажем, на 5000км.
    Пък ако не е пускана подобна тема мисля че ще е от полза и на останалите по-невежи в ДВГ

    п.с. Ако смятате, че темата не е за тук, в смисъл, че това важи за всички марки, може да я преместите
    alfa romeo 147 1.9jtd 20.08.2001 ex
    Honda Hr-v 4x4 1.6

  • #2
    Аз си мисля че търсачката е наред и има теми като даваш да търси сложи отметката :тярси за всички въведени думи:
    http://clubalfaromeo.com/forum/search.php?mode=results
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #3
      Сменял съм филтър на 10 хиляди километра и беше като чисто нов. Нарочно го отворих да го видя и се изненадах благоприятно.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Comment


      • #4
        Мерсаж колега ама пак нищо не открих конкретно, НО пък разбрах че полвината коли са без горивен филтър или е интегриран в помпата.
        Явно няма да е от полза много много темата.

        Може да я изтриете
        alfa romeo 147 1.9jtd 20.08.2001 ex
        Honda Hr-v 4x4 1.6

        Comment


        • #5
          Re: Горивен филтър честа смяна

          В това което съм чел излиза, че такъв филтър е абсолютно ненужен.

          А сори, вярно за бензин говоря, както е отбелязъл колегата по долу, за нафта не знам
          Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
          Нагоре по стълбата, която води надолу
          sigpic

          Comment


          • #6
            бензинаджиите, къде се бъркате у темата за дизела, погледнахте ли, че човекът е с 1.9 JTD?

            а на дизелите филтрите не събираха ли вода от калпава нафта и други боклуци?
            Ако парите ти стигат, значи нямаш въображение.
            AR 156, 1.6 TSpark 2000г на метан - R.I.P.

            Comment


            • #7
              колега много важно е честата смяна на въздушния филтър на твоята машина , за горивния не чак толкова
              ПРАВИТЕ ОТСЕЧКИ СА ЗА БЪРЗИТЕ КОЛИ ЗАВОИТЕ СА ЗА БЪРЗИТЕ ШОФЬОРИ!sigpic

              Comment


              • #8
                По-добре профилактика, отколкото лечение. Навременната смяна на качествени консумативи (филтри) е предпоставка за дълговечност и надеждност на двг. И обратно. Всякакъв вид експерименти в крайна сметка, имат отрицателно финансово и емоционално значение. Така мисля.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от spe4elist
                  По-добре профилактика, отколкото лечение. Навременната смяна на качествени консумативи (филтри) е предпоставка за дълговечност и надеждност на двг. И обратно. Всякакъв вид експерименти в крайна сметка, имат отрицателно финансово и емоционално значение. Така мисля.
                  Ами виж това мнение:
                  Alfa Romeo 156 (АВТОМОБИЛЪТ НА СТАРО)


                  .................................................. .

                  Бензиновата гама се състои от 1.6-, 1.8-, 2.0 и 2.5-литрови агрегати с мощност съответно 120, 140/144, 150/155 и 190/192 к.с. Преди четири години стартираха също продажбите на модификация с легендарния индекс GTA с 3.2-литров V6 и . .................................................. .........
                  Конструктивна особеност на горивната система е липсата на филтър. Допълнителното инсталиране на такъв, пък било то и марков, е абсолютно ненужно.


                  Димитър Димитров
                  AvtoMitak@avto.bg

                  Това е откъс от статията.
                  Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                  Нагоре по стълбата, която води надолу
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от bo
                    Сменял съм филтър на 10 хиляди километра и беше като чисто нов. Нарочно го отворих да го видя и се изненадах благоприятно.
                    Къде зареждаш колега?
                    Alfa 156 2.4 JTD 09.2000

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от fred
                      Първоначално публикувано от spe4elist
                      По-добре профилактика, отколкото лечение. Навременната смяна на качествени консумативи (филтри) е предпоставка за дълговечност и надеждност на двг. И обратно. Всякакъв вид експерименти в крайна сметка, имат отрицателно финансово и емоционално значение. Така мисля.
                      Ами виж това мнение:
                      Alfa Romeo 156 (АВТОМОБИЛЪТ НА СТАРО)


                      .................................................. .

                      Бензиновата гама се състои от 1.6-, 1.8-, 2.0 и 2.5-литрови агрегати с мощност съответно 120, 140/144, 150/155 и 190/192 к.с. Преди четири години стартираха също продажбите на модификация с легендарния индекс GTA с 3.2-литров V6 и . .................................................. .........
                      Конструктивна особеност на горивната система е липсата на филтър. Допълнителното инсталиране на такъв, пък било то и марков, е абсолютно ненужно.


                      Димитър Димитров
                      AvtoMitak@avto.bg

                      Това е откъс от статията.
                      Аз пък си мислех, че колата на колегата mohi е alfa romeo 147 1.9jtd 2002

                      Comment


                      • #12
                        Горивен на 30 хил км
                        Въздушен - поне веднъж на 10 хил. км
                        Маслен - заедно с маслото - на 10 хил. км макс

                        Така съм чувал аз, така и практикувам
                        _______
                        146 JTD - ex
                        Renault Megane II 1.5 dci - ex

                        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от mvtodorov
                          Първоначално публикувано от bo
                          Сменял съм филтър на 10 хиляди километра и беше като чисто нов. Нарочно го отворих да го видя и се изненадах благоприятно.
                          Къде зареждаш колега?
                          Ами само на Лукойл.
                          Колкото и колегите да твърдят, за експеримента съм зареждал навсякъде (по големите бензиностанции). Разлика намерих точно 0%. Единствено не знам дали си въобразих или беше така, само на Шел не ми хареса.
                          Ама където и да зареда, колата си хвърчи по еднакъв начин. Знам, че сега ще налетят други колеги, да ми казват "ЕКО" най-добре, премиум дизел на ОМВ най-добър. За мен или поне за моята кола, както си я познавам, разлика не намирам. Ама винаги зареждам на Лукойл.
                          Като зареждам на ЕКО-то за експеримента, колата винаги ми е давала по-висок разход!!! Това на какво се дължи? На качествената им нафта?
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от trustworthy
                            Горивен на 30 хил км
                            Въздушен - поне веднъж на 10 хил. км
                            Маслен - заедно с маслото - на 10 хил. км макс

                            Така съм чувал аз, така и практикувам
                            Ако си сменяш и горивния на 10К, ще качиш още 10 кончета!!!

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от spe4elist
                              Ако си сменяш и горивния на 10К, ще качиш още 10 кончета!!!
                              А ако го сменя на 5К дали ще качи 20 кончета? А смяната на 2.5К дали води до повишаване с 40 коня? Чипове, спортни въздушни филтри... ала бала в горивния филтър му е майката
                              Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                              ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                              Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                              Comment

                              Working...
                              X